dijous, 22 de gener del 2009

M'AJUDES HA CALCULAR ?


Companya durant quatre anys d'institut, aquesta peça, ja de col.leccionisme, és l'arxiconeguda calculadora Casio fx-82D, reforçada amb unes tapes de plàstic, les quals anaven amb un tancament últim model de frontisses, com no! també de plàstic. És l'aparell tecnològic per esxcel.lència en l'institut, ja que en aquesta calculadora, s'hi guardàven les xuletes per els exàmens i en molts casos, en la carcassa de plàstic, pintat amb típex, s'hi escrivia el nom de la persona per la qual anaves en aquella època, quina gran frase: I TÚ, PER QUÍ VAS? JA , JA ,JA , només de pensar-hi ja em peto la caixa. Em reitero JA,JA,JA.

3 comentaris:

Godanu ha dit...

Tu per qui vas? Aquesta pregunta és massa! Jo també me parteixo la caixa, XD.
També recordo els típics que apareixien amb calculadores últim model que eren com mini ordinadors per fer derivades i integrals. Tramposos... i pijos; jaj ajaj

kai ha dit...

Ep aquest en Godanu, si que és un fidel seguidor, tant que s'ha canviat de domicili, per ser veí meu. Merci Jordi, ets l'únic que completes els escrits amb comentaris. Records a la family.

Godanu ha dit...

Normalment sempre tinc alguna cosa a dir... per cert, les fotos amb la bola de basket boníssimes, m'encanten...