dimarts, 2 de juny del 2009

NO VULL DESBLOGAR-ME

Començar projectes, sempre ha estat el meu fort. Al igual que els he començat, els he arrinconat, per deixar-los en l'oblit. El mateix, no vull que em passi amb aquest blog, que dia que passa, dia que està més deixat. És un projecte petit, però que quan el vaig iniciar, era el què em feia falta, explicar a la gent coses, el tema, és el de menys, el què em roti, el què em passi pel cap, buidar el cervell de temes que tinguin rellevància o no, experimentar, si sóc capaç o no, de transmetre a la gent els meus pensaments, mitjançant la paraula, a vegades il-lustrada amb algunes fotografies. El que intento dir, és que els propòsits, no els hem de deixar per l'inici d'any, no, els propòsits s'han de començar insitu. Si crec que aquest blog, està descuidat, el cuido i punt. Crec que el primer és el respecte cap a un mateix, maltractar aquest espai, és insultar allò que durant un cert temps ha estat una font de bons moments, escrivint, per no sé quí, però si sé per què. Per la gent, que durant uns moments ha fet parada i fonda en aquest blog.