dimarts, 22 de novembre del 2011

TORNEM ALS ORIGENS


Tornem allà on varem començar, on l'atletisme era cosa de cops de colze, empentes per agafar posició i on no hi havia treva. El cross, o modalitat de camp a través. En aquests camps de bassals, d' herba curtida per les matinades hivernals i de un constant fangueig és on jo vaig començar les meves peripècies en el món de l'atletisme, i on aquest cap de setmana hi he tornat. L'escenari, el parc de Can Zam, a Santa Coloma de Gramenet, tot a punt un, centenar d'atletes preparats pel tret de sortida... i pam, ja hi tornem ha ser els records d'aquells matins amb l'escola per les comarques del Vallés, tornen al cap, quina gran sensació per un moment he vist el Francesc, el Najib, el Fodal, corrent al meu costat impagable. Tot d'una et pica un cuquet i ja et veus a la botiga Running Ríos comprant un parell de bambes de cross amb claus per poder córrer Diumenge. Repetiré, i tant si repetiré... ja estic inscrit pel cross de Gavà!!!
Classificació General: 19è. de 109 participants. Temps: 00:15:03 Distància: 4.000mts Ritme: 3:46 el km